przez Nath » 18 Kwi 2011, 11:17
OK, proszę szanownych koleżanek i kolegów-biorę się za organizację zamówienia z shop.ehobbyasia.com . Chciałbym popchnąć je 26 kwietnia. Osoby, które chcą się przyłączyć niech wklejają linki w tym temacie. Zrobi się:
1. Podsumowanie,
2. Wycenę (od ilości gratów zależą koszty wysyłki, to ostatni etap kiedy można się wycofać, koszty wysyłki dzielimy pomiędzy wszystkich zamawiających).
3. Ściepa do mnie na konto.
4. Zamówienie, wymiana PLN na USD i płatności (Paypal).
5. Czekamy aż małe żółte rączki spakują i wyślą, celnicy przetrzepią i przywalą (bądź nie) cło i podatek (cła zazwyczaj się unika, podatku raczej nie:( ).
6. Paczka leży u naszych stóp (zazwyczaj po niecałym tygodniu, UPS szybko odprawia cło).
7. Odbieracie fanty czy to na strzelaniu czy to bezpośrednio u mnie w domku. Załatwiamy też ewentualne nadpłaty i niedopłaty (bo może pójść w obie strony).
Jak policzyć potencjalne koszty? Cena przedmioty+koszt wysyłki*3PLN*1,25 (cło i vat). Cena dolara podana jest orientacyjnie, bo kursy walut na Paypalu potrafią się dość dynamicznie zmieniać. Cło też jest orientacyjne, wartość pewnie wyjdzie z małą górką, ale lepiej tak niż potem mieć niedopłatę. W razie niedopłaty/nadpłaty założę brakującą kwotę/oddam naddatek. Na sam koniec roześlę uczestnikom zamówienia dokładne rozliczenia (oraz skany faktury i papierów z UC na życzenie). Pytania? Niejasności? Walcie śmiało.
Used to love some beauty queen
Now I love my MK18.
Ash nazg durbatulûk.