Regulamin Redberet Airsoft Team:

Regulamin Redberet Airsoft Team:

Postprzez hamster52 » 30 Mar 2016, 20:07

Regulamin Redberet Airsoft Team:

1. Dowództwo
- Yans - dowódca z piechoty - główny dowódca RedBeret Airsoft Team, kontakty między-drużynowe,
- Yaro - dowódca z piechoty - statystyki i finanse drużyny
- Burzu - dowodzi odziałem specjalnym - ankiety i głosowania, strzelania wyjazdowe i kontakty z drużynami zaprzyjaźnionymi
- Hern - dowódca z piechoty - organizacja i opracowywanie scenariuszy, dyscyplina
- Hamster - dowodzi zwiadem - projekty graficzne i prowadzenie strony informacyjej RedBeret Airsoft Team
1.1 Dowódcy wyznaczają swoich Zastępców Polowych (okresowo)


2. Drużyna
2.1. Drużyna zostaje podzielona na trzy główne pododdziały
- piechota ze sztabem (dowodzą Yans, Hern i Yaro)
- odział do zadań specjalnych (dowodzi Burzu)
- zwiad (dowodzi Hamster)
2.2. Nowi członkowie i rekruci RB AT trafiają do piechoty i jeśli wykażą się predyspozycjami to za zgodą dowództwa mogą zostać przeniesieni na stałe do innej formacji.


3. Obowiązkowe strzelania
3.1. Wprowadzamy obowiązkowe strzelania dla członków i rekrutów RB AT
- członkowie muszą się pojawić raz na cztery strzelania
- rekruci muszą się pojawić raz na sześć strzelań
3.2. Święta i wakacje nie są liczone do statystyk.
3.3. Osoby które nie wywiążą się z obowiązku "odwiedzin" i nie przedstawia dowództwu rozsądnego wytłumaczenia zostaną przeniesione do grupy niższej. Wyjątkiem są członkowie RB AT o stażu 2+ lata zostaną przeniesieni do graczy "na wakacjach".
3,4. Członkowie RB AT ze statusem "na wakacjach" zachowują status członka RB AT (naszywki, statystyki wejścia na imprezy RB AT) ale nie są brani pod uwagę w imprezach wyjazdowych i imprezach na zaproszenia. Dodatkowo nie płaca składek miesięcznych ale płaca za każdą imprezę RB AT 5zł i wszystkie prezenty fundowane przez drużynę członkom RB AT są dla nich płatne (jeśli będą nimi zainteresowani). Mogą głosować w ankietach i robić własne imprezy ale po wcześniejszej zgodzie dowódców.


4. Finanse
4.1. Finansami zajmuje się YARO
4.2. Zgodnie z nowymi postanowieniami wprowadzamy nowe zasady składek.
- Członek RB AT składka 5zł na miesiąc
- rekrut RB AT składka 10zł na miesiąc
- gracze niezrzeszeni oraz członkowie RB AT "na wakacjach" płacą 5zł za imprezę zorganizowana przez RB AT
- zaprzyjaźnione drużyny będą traktowane indywidualnie
4.3. Składki można przekazywać do Yara lub zostawiać w firmie u Yansa
4.4. Jeśli ktoś opłacił rok 2015 to jego składki przechodzą na rok 2016.
4.5. Zaleganie ze składkami przez 3 miesiące spowoduje przeniesienie delikwenta do graczy na wakacjach a oni płacą za każde strzelanie 5zł.
4.6. Opłaty od niezrzeszonych na naszych imprezach pobiera najwyższy stopniem na imprezie lub Yaro jeśli będzie.
4.7. Składki będą rozdysponowywane przed dowódców na zasadzie większości głosów
4.8. Wydatki poniesione na imprezy będą zwracane organizatorom ale koszty trzeba przedstawić przed impreza i poczekać na zatwierdzenie przez dowódców. Samowolka nie będzie refinansowana.


5. Organizacja strzelań
5.1. W każdy poniedziałek Burzu zamieszczał będzie ankietę na temat miejsca na kolejne strzelanie. Glosować może każdy członek i rekrut RB AT. Głosowanie kończy się w środę o północy.
"oczywiście zaleca się by głosował tylko osobnik który zamierza na imprezie być obecny"
5.2. Wyjątkiem od tej zasady będą imprezy wyjazdowe na które nas zaproszono i imprezy okolicznościowe organizowane przez RB AT. Ale informacja o takich imprezach będzie umieszczana najpóźniej w poniedziałek zamiast ankiety.
5.3. Dodatkowo każdy z rekrutów i członków może podjąć się zorganizowania imprezy w wybranym przez siebie miejscu ale musi spełnić kilka kryteriów:
- poinformować dowódców przynajmniej 7 dni przed terminem strzelania
- przedstawić scenariusz (najlepiej kilka w rezerwie na wypadek problemów)
- przeprowadzić scenariusz w terenie

Oczywiście może liczyć na pomoc w organizacji i przeprowadzeniu scenariusza ze strony dowództwa. Dodatkowo organizatorów udanych imprez czeka dozgonna wdzięczność kolegów i zdecydowanie szybsze przyjęcie w szeregi RB AT



6. Wprowadzenie stopni i statystyki
W RB AT prowadzone będą statystyki graczy (Yaro) na podstawie których będziemy przyznawać stopnie (Hern) .
6.1. Na każdym strzelaniu organizator lub najwyższy stopniem ma obowiązek spisać wszystkich członków i rekrutów RB AT i przesłać taka listę do Yara.
6.2. Dodatkowo wprowadzamy zasady podziału na stopnie. Gracz o wyższym stopniu dowodzi w polu.
6.3. Naszywki funduje RB AT ale są zwrotne i gracze odpowiadają za nie finansowo.


7. Wygląd graczy
7.1. Zaleca się dostosowanie umundurowania do oddziału w którym gra
- piechota - wz
- zwiad - a tacs fg
- specjalsi - multicam
ale nie jest to obowiązkowe.
7.2. Wprowadzamy ujednolicone zasady noszenia naszywek drużynowych, narodowych i własnych (szczegóły i egzekwowanie zasad - Hern).


8. Konsekwencje łamania regulaminu RB
8.1 Do przestrzegania regulaminu są zobligowani wszyscy członkowie i rekruci RB
8.2 Złamanie regulaminu skutkuje ostrzeżeniem.
8.3 Po drugim ostrzeżeniu łamiący regulamin RB może się spodziewać:
- degradacji
- dyscyplinarnego bana okresowego
- wydalenia z szeregów RB
8.4 Decyzję o rodzaju konsekwencji podejmują wspólnie dowódcy RB wraz z zastępcami.
8.5 Spożywanie alkoholu przed lub w trakcie rozgrywek ASG jest zabronione, a złamanie zasady grozi wydaleniem z imprezy.


Zasady Strzelań RB:

1. Zapisy na strzelanki:
1.1. Uczestnikiem strzelanki może być wyłącznie osoba zaproszona przez organizatora. Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem, musisz:
- zarejestrować się na forum, w profilu użytkownika wstawić zdjęcie na którym można jednoznacznie Ciebie zidentyfikować, bez maski, przywitaj się w temacie
http://forum.redberetairsoft.com/viewtopic.php?f=11&t=41
- osobiście dopisać się do listy
1.2. Zapisy typu Ja +10 osób są niedopuszczalne. Należy wymienić nicki wszystkich uczestników. Zapisujący bierze jednocześnie odpowiedzialność za ich zachowanie.
1.3. Zapisy typu "Ja na 50%" są niedopuszczalne, organizator chce wiedzieć ile osób będzie.
1.4. Nie zastosowanie się do któregokolwiek z punktów regulaminu może oznaczać wyproszenie ze strzelanki i wpisanie na publiczną listę banów

2. Ogólne:
2.1. Korzystanie z zasady PIF-PAF nie działa.
2.2. 'Silent Kill' może mieć miejsce tylko jeśli atakujący dysponuje atrapą broni białej
2.3. Dozwolone są tylko magazynki MID-CAP lub o mniejszej pojemności, ale:
2.4. magazynki o wysokiej pojemności (drumy, boxy, hi-capy) mogą być używane wyłącznie w replikach karabinów wsparcia (RKMy: LKM, PKM, RPK, M249, M60). Dozwolona ilość takich replik to 1 na 10 osób na stronę w rozgrywce, przy czym tylko jedna replika może przypadać na drużynę - unikamy sytuacji, w której 3 karabiny wsparcia okopują się w jednym miejscu.
UWAGA :midy dotyczą tylko RB i rekrutów z pominięciem gości i osób nie będących RB.
2.5. Będąc w ukryciu nie strzelamy przez szpary i otwory, przez które nie przejdzie głowa w hełmie, nie wystawiamy samego karabinu "zza węgła".
2.6. Korzystamy wyłącznie z replik ASG. Repliki typu RAM nie zostaną nigdy dopuszczone do rozgrywki.
2.7. Repliki chronujemy na żądanie organizatora strzelanki.
2.8. Uczestnik jest zobowiązany do przekazania repliki na chronowanie na każdą prośbę organizatora.

3. Moc replik:
3.1. Boisz się o zęby? Noś maskę!
3.2. Strzelamy kompozytowymi kulkami kalibru 6mm, niedozwolone są kulki szklane, metalowe i metalizowane. Dozwolone wartości fps są mierzone na kulkach o wadze 0.2g
2.3. Scenariusze CQB grane są wyłącznie przy użyciu replik o mocy:
- nie przekraczającej 400 fps, w trybie ognia pojedynczego,
- poniżej 350 fps dozwolony jest tryb full auto.
3.4. Inne scenariusze:
- repliki powyżej 500fps - strzelają wyłącznie na singlu,
- repliki powyżej 600fps nie mogą brać udziału w rozgrywce.

4. Wiek:
4.1. Kryteria wiekowe uczestników strzelanek Redberet muszą spełniać wymogi "Prawa ASG" opisanego na portalu WMASG, czyli:
W spotkaniach, walkach i imprezach airsoft mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
W przypadkach szczególnych, w spotkaniach, walkach i imprezach airsoft mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 16 lat i posiadają pisemną zgodę rodziców / opiekunów, według ustalonego wzoru.
4.2. Dodatkowo: dopuszcza się uczestnictwo młodszych osób, pod warunkiem, że w strzelance czynny udział będzie brał opiekun.

5. Kwestie bezpieczeństwa:
5.1. Uczestnicy mają obowiązek posiadania pomarańczowej kamizelki do oznaczania statusu "trup".
5.2. Od momentu wejścia na teren gry nie wolno zdejmować ochrony oczu. Zasada obowiązuje na całym terenie in-game, a także na respie.
5.3. Jeśli osoba nie uczestniczy z jakiegokolwiek powodu w rozgrywce (trup, resp itp.), zabrania się używania replik (powoduje dezorientację osób grających).
5.4. Na respie nie strzelamy i nosimy kamizelkę oraz okulary.


6. Pirotechnika:
6.1. Zezwalamy na używanie pirotechniki jeśli okolica jest odległa od dzielnic mieszkalnych i scenariusz na to pozwala.
6.2. Użycie granatu musi być poprzedzone okrzykiem "granat".
6.3. Używanie granatów dymnych w pomieszczeniach o słabej wentylacji lub jej braku jest zakazane.
6.4. Gracz jest uznawany za trafiony granatem jeśli znajduje się w odległości 5m lub mniejszej od miejsca wybuchu. Przed trafieniem chroni jedynie pełna osłona - np. gruby pień drzewa, murowana ściana
6.5. Petarda to nie granat.

Wszystko nieujęte powyżej reguluje prawo ASG - http://wmasg.pl/pl/articles/show/315?hi ... =prawo+asg oraz zdrowy rozsądek
ZUO SQUAD
+++ Hora Ad Poenam Exigendam+++
Awatar użytkownika
hamster52
 
Posty: 492
Rejestracja: 27 Cze 2013, 20:51
Miejscowość: Stolnica
Drużyna: ZUO Squad

Wróć do forum ogólne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości