Bandaże

Re: Bandaże

Postprzez burak » 13 Wrz 2011, 21:36

Kruchy napisał(a):Burak a ty jedziesz z nami?

Na urodziny Apiego? Niet - nigdy nie miałem ochoty na strzelanie po ciemku :)

Jasiek napisał(a):
burak napisał(a):Jeśli dasz radę strzelać podczas opatrywania, to twoja sprawa - jedyna możliwość to przerwanie wiązania opatrunku ;)


Tak czułem, że nie zostanę zrozumiany. Nie chodzi mi o bandażowanie jedną ręką, a strzelenie drugą. Ale jeśli masz okazję, żeby zdjąć przeciwnika, to można na chwilę zostawić bandaż i strzelać, po czym wrócić do opatrywania. Jasne, że nie może to trwać wieczność (tutaj można ustanowić jakiś określony czas na leczenie) ale w krytycznej sytuacji można uratować siebie i rannego od kaplicy.

Piszemy o tym samym innymi słowami - dobrze się zrozumieliśmy ;)
Ustanawianie czasu na leczenie mija się z celem - jak uda Ci się zawiązać bandaż, uratowałeś kolegę. Jeśli przerwałeś wiązanie w jakimkolwiek celu - twoja broszka. Jeśli oberwałeś kulkę - twoja broszka. To nie jest multi w grze online - nikt nie będzie biegał z czasomierzem i liczył ile mu zostało czasu do wykrwawienia się ;)
The only good kill is overkill
Awatar użytkownika
burak
 
Posty: 564
Rejestracja: 26 Paź 2010, 22:47
Drużyna: REDBERET, Team Alpha

Re: Bandaże

Postprzez Jasiek » 13 Wrz 2011, 21:48

@burak
fakt, masz rację :]


Co do samego pomysłu - ok ale jeśli o mnie chodzi, to bez chodzącego rannego.
Awatar użytkownika
Jasiek
 
Posty: 45
Rejestracja: 09 Lis 2010, 21:24

Re: Bandaże

Postprzez HERN » 14 Wrz 2011, 19:10

To w takim razie może ktoś mi powie kiedy jestem ranny a kiedy trup?
Czy jak dostanę trafienie i zostaję na miejscu drąc się MEDYYYKKK jestem tylko ranny?
Czy jak dostanę trafienie zakładam czerwoną szmatę i IDĘ w stronę respa jestem trup?
Jeśli mamy zachować pewien realizm to respów wogóle nie powinno być,trafiony powinien zostać na miejscu i czekać do końca scenariusza nie ruszając się.
A łażące trupy przez środek pola walki są akceptowalne?
Awatar użytkownika
HERN
Dowódca RB
 
Posty: 811
Rejestracja: 11 Mar 2011, 13:10
Drużyna: 301BBO

Re: Bandaże

Postprzez Jasiek » 14 Wrz 2011, 19:38

HERN napisał(a):trafiony powinien zostać na miejscu i czekać do końca scenariusza nie ruszając się.


i nie oddychając :D

Wszystko to są luźne sugestie; z tego wszystkiego nie wiem, czy nie lepiej pozostać na zwykłych strzelankach przy ogólnych zasadach - trafiony oznacza się jako trup i schodzi na respa, jak najmniej przeszkadzając pozostałym.
Ale niech większość zadecyduje.
Awatar użytkownika
Jasiek
 
Posty: 45
Rejestracja: 09 Lis 2010, 21:24

Re: Bandaże

Postprzez burak » 14 Wrz 2011, 21:10

Ja zawsze bylem za najprostszymi zasadami - trafienie = trup, bo wszelkie udziwnienia prowadzą do kwasów.
Jednak wprowadzenie medyków ma sens - wymusza pracę zespołową. Tylko trzeba ustalić jasne i przede wszystkim proste zasady, jak np.
- zawiązujesz cały bandaż,
- możesz leżeć i drzeć mordę MEDYYK aż Ci się znudzi albo iść do trupiarni
- jeśli ranny jęczący dostanie drugą kulkę - idzie do trupiarni
- jeśli opatrzony dostanie drugą kulkę - idzie do trupiarni
- medyk może przejść z rannym w bezpieczne miejsce
The only good kill is overkill
Awatar użytkownika
burak
 
Posty: 564
Rejestracja: 26 Paź 2010, 22:47
Drużyna: REDBERET, Team Alpha

Re: Bandaże

Postprzez szadu » 14 Wrz 2011, 21:51

Wpadło mi do głowy coś takiego:
- wszyscy jesteśmy medykami :)
- pierwszy postrzał = lekka rana. postrzelony może chodzić (nie biegać!), czyli może albo czekać, aż ktoś go opatrzy, albo sam do kogoś podejść.
- drugi postrzał = rana poważna. postrzelony nie może chodzić. ktoś musi podejść i go opatrzyć.
- do postrzelonego można strzelać.
- postrzelony zawsze może wrócić na respa i nie czekać na opatrywanie.
--- DO KRWI OSTATNIEJ !!! ---
Awatar użytkownika
szadu
 
Posty: 73
Rejestracja: 16 Kwi 2011, 08:14
Miejscowość: Warszawa

Re: Bandaże

Postprzez burak » 14 Wrz 2011, 22:10

szadu napisał(a):- wszyscy jesteśmy medykami :)

Czyli wprowadzenie medyków nie poprawi współpracy oddziału, bo każdy przypadkowy towarzysz może Ciebie uleczyć.
szadu napisał(a):- pierwszy postrzał = lekka rana. postrzelony może chodzić (nie biegać!), czyli może albo czekać, aż ktoś go opatrzy, albo sam do kogoś podejść.

Czyli jednak wracamy do biegania po miejscówce w poszukiwaniu medyka? :)
szadu napisał(a):- drugi postrzał = rana poważna. postrzelony nie może chodzić. ktoś musi podejść i go opatrzyć.

Zaczyna się udziwnianie, przez które będą kwasy ;), dodatkowo odchodzimy ekstremalnie od podstawy asg - 1 trafienie = 1 trup
No i będą pretensje: Ty! Trafiłem Ciebie 3 kroki temu - powinieneś 2 metry wcześniej już kuśtykać!

Z resztą się zgadzam :)
The only good kill is overkill
Awatar użytkownika
burak
 
Posty: 564
Rejestracja: 26 Paź 2010, 22:47
Drużyna: REDBERET, Team Alpha

Re: Bandaże

Postprzez Socco » 14 Wrz 2011, 22:21

Jak dla mnie dostałeś, game over!
ImageImageImageImageImage
Awatar użytkownika
Socco
Usuniety z druzyny
 
Posty: 1334
Rejestracja: 06 Lis 2010, 12:20
Miejscowość: Warszawa

Re: Bandaże

Postprzez szadu » 14 Wrz 2011, 22:51

burak napisał(a):Czyli wprowadzenie medyków nie poprawi współpracy oddziału, bo każdy przypadkowy towarzysz może Ciebie uleczyć.

Tak. Ale to i tak wymusza trzymanie się oddziału, a nie działanie w pojedynkę.
burak napisał(a):Czyli jednak wracamy do biegania po miejscówce w poszukiwaniu medyka? :)

Właśnie nie biegania, tylko przemyślanego przemieszczania się, aby ustrzec się kolejnego trafienia.
burak napisał(a):Zaczyna się udziwnianie, przez które będą kwasy ;), dodatkowo odchodzimy ekstremalnie od podstawy asg - 1 trafienie = 1 trup
No i będą pretensje: Ty! Trafiłem Ciebie 3 kroki temu - powinieneś 2 metry wcześniej już kuśtykać!

Nie do końca (ale jest sporo racji w tym co piszesz). 04.09.2011 r. na FP Kruchy po raz pierwszy zaproponował zasadę "dwóch bandaży" i jak dla mnie w 75% zdała egzamin. Sądzę, że to co proponuję, też jest do zrobienia (np. dostałeś, padasz i starasz się schować, np. za drzewem. nie wyszło - trudno, wracasz na respa. może to nauczy kogoś minimalnego poruszania się za "osłonami" a nie w otwartym terenie).

Chyba najlepiej byłoby któregoś razu przetestować kilka wariantów w realu i sprawdzić, jak wypadają.
--- DO KRWI OSTATNIEJ !!! ---
Awatar użytkownika
szadu
 
Posty: 73
Rejestracja: 16 Kwi 2011, 08:14
Miejscowość: Warszawa

Re: Bandaże

Postprzez burak » 15 Wrz 2011, 07:23

Socco napisał(a):Jak dla mnie dostałeś, game over!

To najlepsze rozwiązanie, ale dyskutujemy o możliwości wykorzystania medyków w niektórych scenariuszach, a nie obowiązku ;)
The only good kill is overkill
Awatar użytkownika
burak
 
Posty: 564
Rejestracja: 26 Paź 2010, 22:47
Drużyna: REDBERET, Team Alpha

PoprzedniaNastępna

Wróć do forum ogólne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości