przez Nath » 18 Mar 2014, 22:57
1. A to już panie zależy od kół zębatych, ale generalnie podkładki być powinny, ich ilość jest uzależniona od tego jak duży luz jest na ośce.
2. Nie, ja tam nie mam żadnych plastikowych podkladek.
3. Pogadaj z chłopakami w sklepie czy takiej nie mają, względnie szukaj całej dźwigni AR np. w komisie WMASG.
4. Warto usunąć stare smary i nałożyć nowe. Uważaj tylko żeby nie przesadzić z ich ilością! Jak smar z gb przez dyszę dostanie się do HU to będziesz miał bal że siemasz. Jeśli masz wypodkładowany gearbox to zdejmując podkładki (gdy będziesz mył koła zębate) pooznaczaj sobie jakoś które podkładki były na którym kole zębatym. To ma znaczenie.
5. Mam nadzieję, że nie planujesz umyć całego silnika?! W silniku jeśli już to działasz na zębatce silnikowej, ale nie polecam tego robić samodzielnie w domu.
Used to love some beauty queen
Now I love my MK18.
Ash nazg durbatulûk.