Dzwon podstawą tuningu - pytanie

Dzwon podstawą tuningu - pytanie

Postprzez KonradMK » 18 Mar 2014, 14:20

Wiedzony doświadczeniem z autami zawsze w głowie mam że jak coś się psuje to przy naprawie poprawia się fabrykę. W związku z tym, że cos mi z GB grzechocze, będę otwierał w celu naprawy i nauki (jeszcze tego nie robiłem a lubię grzebać) i stąd moje pytanie. Replika ma ok 400 FPS, czy w związku z tym warto zwiększyć moc montując M130 (podobno seryjne KWA KM4 wytrzyma) czy obecna moc jest wystarczająca biorąc pod uwagę ograniczenia na strzelankach? Skoro i tak rozbieram GB to faktycznie warto coś zmieniać? M4 to jedyna replika jaką posiadam więc nie mam doświadczenia w tym jaki zestaw przyda mi się najbardziej na początku.
Awatar użytkownika
KonradMK
 
Posty: 60
Rejestracja: 17 Mar 2014, 16:51
Miejscowość: Warszawa

Re: Dzwon podstawą tuningu - pytanie

Postprzez Clark » 18 Mar 2014, 15:37

Ja stockowo miałem w swoim KWA 390 fps pózniej wstawiłem prec lufę i było 410 i taka moc generalnie wystarcza i jest bezpieczna. Po pewnym czasie wstawiłem M110 Guardera i wyszło 450fps i to jest wystarcza w zupełnosci jezeli chodzi o szturm. Jeżeli wstawisz M130 będziesz miał ok 510 fpsów i będzie z tego dobra replika parasnajperska (no i nie będziesz już mógł strzelać serią). Jeżeli dopiero zaczynasz to radził bym Ci poiegać z repliką która ma nie więcej niz 400-410 fpsów. Dzięki temu wyczujesz karabin i nabierzesz doswiadzczenia dzięki czemu po pewnym czasie zorientujesz się ile fpsów potrzebujesz. A po ostatnich doświadzczeniach z woli widzę żę jezeli ktoś zaczyna nie powinien tego robić ze zbyt mocną repliką :)
Awatar użytkownika
Clark
 
Posty: 458
Rejestracja: 14 Lip 2012, 09:24
Miejscowość: Warszawa
Drużyna: RB SWED

Re: Dzwon podstawą tuningu - pytanie

Postprzez KonradMK » 18 Mar 2014, 21:12

Dzięki, sensownie to brzmi.