Dzwon podstawą tuningu - pytanie

Re: Dzwon podstawą tuningu - pytanie

Postprzez Socco » 19 Mar 2014, 10:50

Smaruj broń specjalnym smarem do GB, poszukaj takich w sklepach ASG.
Nie kombinuj z żadnymi WD40 czy innymi wynalazkami :)

Instrukcje do GB znajdziesz oczywiście na Youtube :)
ImageImageImageImageImage
Awatar użytkownika
Socco
Usuniety z druzyny
 
Posty: 1334
Rejestracja: 06 Lis 2010, 12:20
Miejscowość: Warszawa

Re: Dzwon podstawą tuningu - pytanie

Postprzez KonradMK » 19 Mar 2014, 11:04

OK, tak na szybko sprawdziłem że potrzebuję 2 środki: smar teflonowy do zębatek i olejek silikonowy do tłoka. Widziałem gdzieś też jak gostek uszczelniał hopup i głowicę tłoka jakimś gęstym silikonowym smarem. Makes sense?


Update:

Zakupiłem w redberet smar teflonowy i zestaw sprężynek SHS. Na szczęście KWA ma bardzo podobną sprężynkę ARL (trochę dłuższe ramię) i nowa spełnia zadanie. Rozkręciłem tłok, wyczyściłem i przesmarowałem, usunąłem smar z zębatek i zastąpiłem nowym. Przy okazji popsułem hop up (ten element naciskowy wypadł) wiec już nawet wiem jak to sie naprawia. Przesmarowane wszystko chodzi dużo ciszej niż poprzednio. Nie podoba mi się tylko ta sprężynka przy hop up która teoretycznie powinna pracować gdy dociśnie się cały element w stronę wylotu lufy. Tutaj nic takiego sie nie dzieje, moze jest za krótka?

Wpadnę chyba na chrono sprawdzić czy to smarowania zrobiłem poprawnie. Generalnie serwis AEGa to nic trudnego.


UPDATE2:
Sorry za bloga ale chyba wypada już doprowadzić sprawę do końca. Na chrono wszyło nieco ponad 100fps :D Okazało się że potraktowałem uszczelkę głowicy smarem. Zmyłem to i lekko natarłem olejkiem silikonowym.
Awatar użytkownika
KonradMK
 
Posty: 60
Rejestracja: 17 Mar 2014, 16:51
Miejscowość: Warszawa

Re: Dzwon podstawą tuningu - pytanie

Postprzez Anioleq » 27 Mar 2014, 14:20

Kolego ta mała gumeczka w hop-ie nazywa się dystanser dostaniesz ja bez problemu w każdym sklepie asg lecz jeżeli nie masz czasu wystarczy kawałek wkładu od długopisu :) Jeżeli chodzi o uszczelnianie hopa to po pierwsze upewnij się, że masz odpowiednia gumkę co do mocy następnie kup taśmę teflonową i po wciśnięciu w hopa lufy z gumka i zablokowaniu tego pierścieniem owiń dokładnie tą taśmą to w zupełności wystarczy u mnie przy odpowiednim spasowaniu części w m4 mającym 300-350 fps był zasięg powyżej 40 m wiec tak uszczelnienie w zupełności wystarczy
Breaking the will to fight among the enemy
Force them to hunt me they will play my game
And play by my rules I will be close but still untouchable
No more will I see suffering an pain
Awatar użytkownika
Anioleq
 
Posty: 87
Rejestracja: 20 Lis 2010, 16:53
Miejscowość: Warszawa
Drużyna: REDBERET, Team Whiskey

Re: Dzwon podstawą tuningu - pytanie

Postprzez KonradMK » 27 Mar 2014, 16:35

Dzięki, już wszystko ogarnięte, tej gumeczki nie zgubiłem, musiałem ją tylko wsadzić na miejsce. W KWA gumka z lufą siedzą ciasno w HU wiec jedyne co zrobiłem to nasmarowałem już założoną gumkę na lufie CX-80 silikonowym (gęsty smar). Chrono w redberet pokazalo więcej niż fabryka więc chyba poprawnie już wszystko działa.
Awatar użytkownika
KonradMK
 
Posty: 60
Rejestracja: 17 Mar 2014, 16:51
Miejscowość: Warszawa

Poprzednia

Wróć do forum ogólne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości