Zapraszam
Atomowy pył opadł już po BwW3 przetrwanie a my już planujemy kolejną imprezę Tym razem przeprowadzać będziemy konwoje! Duży teren gry, pojazdy!
Kiedy? 22 XI 2015 9:00
Gdzie? Wola Wodyńska, Wola Camp
Za ile? 5/10zł (ANKIETA)
ZAPISY
http://goo.gl/forms/kaLVA0e7yb
LISTA
https://drive.google.com/open?id=16RiPG ... S-DzVr5PS0
SCENARIUSZ:
2 drużyny podzielone w proporcjach 60:40 (Konwojenci/rebelianci)
Konwojenci mają za zadanie przeprowadzić jak największą liczbę konwojów przez określone punkty, po przejechaniu wszystkich pojazdy wracają na punkt startu i formują kolejny konwój.
Proste?
Niekoniecznie, w każdym pojeździe znajduje się 1 karta na ,której na każdym z punktów musi zostać odbita pieczątka.
Każda z czterech pieczątek znajduje się na kolejnych checkpointach (beczka) oraz na końcu trasy.
Zadaniem rebeliantów jest te karty pozabierać (będą koło kierowcy, po wybiciu załogi kierowca oddaje kartę pierwszemu graczowi, który się po nią zgłosi)
Pojazdów nie można przejmować.(w miarę możliwości zapewnimy pojazd rebeliantom)
Pojazd konwoju bez załogi czeka na odbicie Nie można blokować drogi konwoju pojazdem.
By nowy konwój mógł się uformować wszystkie pojazdy konwoju muszą wrócić do punktu startowego
Pojazdy
Pojazdami mogą kierować jedynie gracze ,którzy wypełnili deklaracje odnośnie odpowiedzialności za powierzony pojazd.
Pojazd może jechać tylko wtedy jeżeli jest w nim żywy załogant (kierowca się nie liczy)
Do i z pojazdów można strzelać, załoga jest śmiertelna
Nie wrzucamy pirotechniki do pojazdów ani pod pojazd
By zatrzymać pojazd należy rozciągnąć przed nim biało-czerwoną taśmę ostrzegawczą (odcinki dostarczy organizator), pojazd nie może przejechać przez taśmę, jeżeli ta będzie widoczna (taśma na ziemi się nie liczy!)
Sprawy sporne/niewyjaśnione w scenariuszu
Tel do orga (ten z komunikatów SMS) wiążąca jest odpowiedź sms wyjaśniająca sytuację i jej rozwiązanie
Zasady rozgrywki ASG
Mazowieckie Weekend Wariorrs. Nie gramy na bangi! (Chyba, że zbangowany uzna trafienie), ciche zabicie przez dotknięcie ręką bądź lufą karabinu lub atrapą noża, trup ma udać się do respa bez okrzyku!
Przy strzelaniu do i z budynków obowiązuje ogień pojedyńczy
Pamiętajcie o pomarańczowych kamizelkach trupa
Jeżeli coś wymaga doprecyzowania proszę pisać jak najszybciej!
Impreza jest imprezą dobrowolną i niekomercyjną, środki zebrane ze składek idą na organizację imprezy (bądź kolejnych edycji) kosztów terenu, materiałów, paliwa ect, żadnen z organizatorów nie pobiera za nią wynagrodzenia w jakiejkolwiek formie. Każdy z graczy bierze udział w imprezie na własne ryzyko, nie będzie też wnosił żadnych roszczeń wobec organizatora oraz innych graczy za uszkodzenia mienia, kontuzje, urazy powstałe w wyniku udziału w grze czy to na drodze cywilnej czy karnej. Na wszelki wypadek polecamy się ubezpieczyć.
Każdy uczestnik wyraża zgodę na fotografowanie i udostępnianie fotografii
By wziąć udział w rozgrywce należy bezwzględnie zapoznać się z zasadami rozgrywki, regulaminem terenu oraz scenariuszem
W sprawach niewyjaśnionych czy spornych obowiązują w kolejności:
1) Zasady gry, scenariusza imprezy
2) Zasady Mazowieckie Weekend Wariorrs
3) Regulamin Poligonu CRM
4) Kodeks Cywilny/Karny
5) Gdy inne środki zawiodą sprawa zostanie skierowana do właściwego Sądu Rzeczypospolitej
Udział w imprezie równoznaczny jest z akceptacją zasad i regulaminów obowiązujących na terenie gry w czasie rozgrywki.
Zbiórka - 9:00
Odprawa - 9:45
Start rozgrywki - 10:00
Zakończenie - 14:00
Odprawa końcowa/integracja 15:20
Możliwy nocleg dzień wcześniej - 10 zł (30 zł dla osób, które nie zostają sprzątać koszarów)
Nie masz repliki? Sprzętu? Munduru? Nie ma problemu, mamy wypożyczalnię! (Replika-25zł, 1000 kulek-10zł