10.04.2016 Turniej trójek w KH

W tym forum inne teamy mogą umieszczać zaproszenia

10.04.2016 Turniej trójek w KH

Postprzez Burzu » 24 Lut 2016, 17:00

https://www.facebook.com/events/1694564897467727/
Zapraszamy na trzecią edycję turnieju CQB na arenie Killhouse


INFORMACJE i ZASADY OGÓLNE:

– Walczymy 10.04.2016 na arenie Killhouse – ul. Wojnicka 2, Warszawa. Start rejestracji o godzinie 9.00
– Zespoły 3 osobowe – REJESTRACJA DRUŻYNY
– Ukończone 18 lat
– Obowiązuje pełna ochrona twarzy (maska i okulary)
– Limit prędkości wylotowej kulki 350fps mierzone na kulkach 0,2g
– Tylko single fire
– Na miejscu do wypożyczenia stalkery i okulary po 5zł, Replika G36C – 20zł.
– Wpisowe 30zł od osoby.
– Pirotechnika dopuszczona w ograniczonym zakresie – więcej informacji wkrótce.
– Obowiązuje REGULAMIN TURNIEJU oraz REGULAMIN HALI.
– Długość strać 5­ do 10 minut (w zależności od ilości zespołów)
– Jeden SCENARIUSZ przez całe zawody.
– KLASYFIKACJA PUNKTOWA – ­wszystkie zespoły rozegrają taką samą ilość starć (minimum 4).
– Gracze rezerwowi ­- “REZERWISCI”.
– Możliwość wyzwania zespołu ­- “RZUĆ RĘKAWICĘ“.
– Pakiet startowy z upominkami dla każdego gracza.
– LISTA ZESPOŁÓW BOJOWYCH, które się zgłosiły.
– Relacja foto i video.

PARY MECZONE - BOJOWE
KLASYFIKACJA PUNKTOWA,
ZWYCIĘZCY:

Pary bojowe zostaną wyłonione na dwa sposoby:

1. Wyzwanie
Każdy zarejestrowany zespół bojowy, za pośrednictwem Killhouse może rzucić wyzwanie innemu zespołowi (zarejestrowanemu lub nie). Jeżeli wyzwani “podejmą rękawicę”, oba zespoły zagrają przeciwko sobie w pierwszej kolejce rozgrywek.

2. Kolejność rejestracji
Z zespołów nie korzystających z “wyzwania” zostaną utworzone pary bojowe na podstawie
kolejności rejestracji w dniu turnieju (nie na podstawie opublikowanej na stronie listy zespołów bojowych)
Rozegrane zostaną minimum cztery kolejki. W każdej kolejce każdy zespół rozgrywa jedno starcie. Ostateczna ilość kolejek będzie zależała od ilości zespołów bojowych biorących udział w turnieju.Każda z kolejek na zakończenie daje konkretne wyniki punktowe dla każdego zespołu bojowego. Punkty z kolejek się sumują. Pary bojowe do drugiej i następnych kolejek wyłaniane będą na podstawie sumarycznych wyników punktowych, przy czym (o ile będzie to możliwe) pary bojowe nie będą się powtarzały.Wszystkie zespoły do końca turnieju rozegrają taką samą ilość starć. Zwycięzcy zostaną wyłonieni na podstawie tabeli punktowej. Wygrywa zespół, który zdobędzie największą ilość punktów. W przypadku takiej samej ilości punktów wśród zespołów kandydujących do pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca, rozegrane zostaną starcia dogrywkowe oparte na tym samym scenariuszu i tych samych zasadach (za wyjątkiem sumowania się punktów).


HARMONOGRAM:

– 9:00 Start rejestracji.
– 10:00 Oficjalne rozpoczęcie turnieju.
– 10:15 Początek pierwszej kolejki.
– 12:00 ­Atrakcje towarzyszące :
– grill
– fotobudka
– 18:00 Koniec ostatniej kolejki, wyłonienie zwycięzców lub par bojowych do dogrywek.
– 18:10 ­Początek ewentualnych dogrywek.
– 18:45 ­Wręczenie nagród i oficjalne zakończenie turnieju.
– 19:00 Czas na rozmowy z organizatorami, free battle dla chętnych.

Harmonogram może ulec zmianie.


GRACZE REZERWOWI:

Każdy zespół może mieć graczy rezerwowych – rezerwistów.
Rezerwista jest normalnym uczestnikiem turnieju i dotyczą go wszystkie zasady i regulaminy (rejestracja, opłata, pakiet startowy, itp.)
Każdy zespół może posiadać dowolną ilość rezerwistów.
W trakcie starcia można dokonać jednej zmiany zawodników.
Zmiana odbywa się w respie zespołu, za wiedzą sędziego dowodzącego i w obecności sędziego polowego.


OPIS SCENARIUSZA TURNIEJOWEGO:

Zespoły bojowe startują na pojedynczy gwizdek sędziego z baz (respawn points) rozmieszczonych w rogach pola boju (po przekątnej).Na polu rozmieszczonych jest 5 przyczółków z zamontowanym oświetleniem w dwóch kolorach, sygnałem dźwiękowym, oraz przełącznikami.Każdy przyczółek posiada namalowaną cyfrę określającą jego wartość strategiczną, posiadamy:
– dwa przyczółki z cyfrą “1”
– dwa przyczółki z cyfrą “2”
– jeden przyczółek z cyfrą “3”
Zadanie polega na zajęciu jak największej liczby przyczółków strategicznych i utrzymaniu ich pod swoim wpływem do końca starcia.Przyczółek “zajmuje się” zapalając lampę w kolorze swojego zespołu, przez naciśnięcie odpowiedniego przełącznika umieszczonego w obrębie przyczółka. Przyczółki mogą być zajmowane tylko przez żywych graczy. Raz zajęty przyczółek można, a nawet trzeba “odbijać”. Starcie trwa 5­10 minut i kończą go dwa gwizdki sędziego. Na koniec zliczamy punkty z “zajętych” przyczółków odpowiednio dla obu zespołów. Starcie wygrywa zespół bojowy, który na koniec posiadał przyczółki o większej wartości strategicznej (z większa ilością punktów).
Awatar użytkownika
Burzu
Członek RB
 
Posty: 1368
Rejestracja: 10 Lut 2012, 15:50
Drużyna: REDBERET

Re: 10.04.2016 Turniej trójek w KH

Postprzez Burzu » 04 Mar 2016, 20:23

1.Burzu
2.
3.


1.
2.
3.


1.
2.
3.

.
.
.
Awatar użytkownika
Burzu
Członek RB
 
Posty: 1368
Rejestracja: 10 Lut 2012, 15:50
Drużyna: REDBERET

Re: 10.04.2016 Turniej trójek w KH

Postprzez Marcin » 04 Mar 2016, 20:42

1.Burzu
2. Marcin
3.


1.
2.
3.


1.
2.
3.

.
.
.
Po wyciągnięciu zawleczki granat przestaje być twoim przyjacielem
Awatar użytkownika
Marcin
Członek RB
 
Posty: 128
Rejestracja: 22 Wrz 2013, 15:49
Drużyna: SKOT Kozienice\ RedBeret

Re: 10.04.2016 Turniej trójek w KH

Postprzez Matus » 05 Mar 2016, 09:29

1.Burzu
2. Marcin
3. Matus


1.
2.
3.


1.
2.
3.
*** Kill Or Die Trying ***
Awatar użytkownika
Matus
Członek RB
 
Posty: 117
Rejestracja: 01 Lut 2015, 00:06
Miejscowość: Ząbki
Drużyna: REDBERET / M.O.S.T.


Wróć do zaproszenia

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości