Gramy bez względu na pogodę, zakaz piro. Główny scenariusz od 30 osób obecnych na miejscu.
Wątek macierzysty na ASG+ - wpiszę osoby stąd na ASG+ w piątek wieczorkiem.
Scenariusz - będzie udostępniony w określonych miejscach (zasady respów na respach, itd.):
Na strzelankę przygotuję mapy w ilości wystarczającej dla zapisanych w piątek ok. popołudnia plus dziesięć sztuk.
Drużyny - wojsko i partyzanci
Partyzanci nie mają kompletnych mundurów - jedna część munduru (spodnie lub bluza) musi być cywilna i nie w kamuflażu (podrobione także nie wchodzą w grę). Nie mogą mieć hełmów.
Wojsko ma kompletne mundury. Jeżeli noszą koszulki - muszą być w tym samym camo, co spodnie.
Cała reszta szpeju jest dowolna.
Zasady trafień i respów
Osoba trafiona w przód/tył kamizelki plate carrier lub hełm siada z czerwoną szmatą i odlicza do 100 (ok. półtorej minuty) - zatem siedzący=ranny, idący=trup. Trafiona część balistyki się niszczy do następnego respa, tj. aż do zrespienia się nie działa ochronnie.
Rannego można przeciągnąć za osłonę.
Zakaz pif-paf/bang-bang. Chcesz wejść do CQB - weź replikę do CQB. Boisz się o zęby - noś maskę.
Respy znajdują się w bazach. W czasie otwartego ataku na bazę/zajęcia bazy przez wroga resp w bazie jest zamrożony - wtedy respy są w respie zapasowym przy bramie.
Z respa przy bramie korzystają tylko osoby idące ze zdobytej bazy lub wiedzące o jej przejęciu. Jeśli nie masz pewności co do zdobycia bazy - idź z czerwoną szmatą i sprawdź!
Respy trwają po 5 minut (niezależnie od miejsca zrespienia) i są nieskończone.
Cele
Drużyny otrzymają zadania na miejscu - po trzy zadania.
Zadaniem dla obu drużyn będzie zdobycie wrogiej bazy, co będzie można uczynić dopiero po wykonaniu dwóch poprzednich zadań.
Telefon do orga: 697 704 780
Lista
Wojsko:
1. Kieł (DZDK)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Partyzantka:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.