Bitwa w Woli vol3: Przetrwanie

W tym forum inne teamy mogą umieszczać zaproszenia

Bitwa w Woli vol3: Przetrwanie

Postprzez Burzu » 06 Paź 2015, 19:54

Po sukcesie BwW2 mamy zaszczyt zaprosić wszystkich graczy ASG na trzecią odsłonę Bitwy w Woli. Post apokaliptyczny scenariusz, pojazdy, mnóstwo akcji!
Kiedy? 11 X 2015 9:00
Gdzie? Wola Wodyńska, Wola Camp
Za ile? 10 zł

Scenariusz:
SCENARIUSZ
4 drużyny: 3 Plemiona posiadające określone zasoby oraz Siły Specjalne (najemnicy)
Drużyny mają za zadanie zdobyć zasoby przeciwnika chroniąc jednocześnie swoje w godzinach 0:00 (start) do 4:00, po tym czasie następuje ewakuacja do (5:00), wraz z posiadałymi zasobami należy zgłosić się do obozu Sił Specjalnych (po drodze mogą być one odebrane, w obozie są bezpieczne) Wygrywa strona, która dostarczy najwięcej zasobów. Strony mogą zawierać sojusze a Siły specjalne mogą być wynajęte do zrobienia porządku z konkurencją. Podczas rozgrywki może dojść do zrzutów zaopatrzenia, informacje o zrzutach będą przekazywane graczom za pośrednictwem smsów.

System medyczny/ran:
Po trafieniu gracz ma dwie możliwości, uznać się za trupa i udać się do respa bądź obwiązać kończynę ,która została trafiona (w przypadku głowy lub tułowia dowolną kończynę) czerwoną opaską (dostarczana przez organizatora) medyk ma za zadanie obwiązać opaskę tak by nie było jej widać (1 bandaż może wystarczyć na więcej niż jedną ranę, lecz nie więcej niż 3), drugie trafienie eliminuje gracza całkowicie, ranni dobijani są dotknięciem ręką/lufą karabinu, atrapą noża (plasik/guma). Medyk może leczyć się sam.
Medykiem jest osoba posiadająca torbę medyka i bandaże (Na początku dodatkowe torby z bandarzami do

Pojazdy
W grze wezmą udział pojazdy
Pojazdami mogą kierować jedynie gracze ,którzy wypełnili deklaracje odnośnie odpowiedzialności za powierzony pojazd.
Pojazdy po za Siłami specjalnymi (pod rygorem oddania pojazdu stronie przeciwnej wg woli organizatora) jeżdżą z otwartymi szybami
Kierowca pojazdu w ruchu jest nieśmiertelny i nie należy do niego strzelać
Z pojazdów w ruchu nie można strzelać ani strzelać do nich
POJAZDY PORUSZAJĄ SIĘ TYLKO PO DROGACH! (Dopuszczalny jest zjazd w celu zawrócenia)
By zatrzymać pojazd należy rozciągnąć przed nim biało-czerwoną taśmę ostrzegawczą (1 dostarczana przez organizatora na stronę, więcej do zdobycia w zrzutach zaopatrzenia), pojazd nie może przejechać przez taśmę, jeżeli ta będzie widoczna (taśma na ziemi się nie liczy!), po zatrzymaniu pojazdu załoga z automatu staje się śmiertelna, w przypadku zasadzki (przeciwnik podejdzie do pojazdu i w niego uderzy ręką) załoga z automatu uznaje się za trafioną na tych samych zasadach co pociskiem ASG, NIE PODBIEGAMY DO JADĄCEGO SZYBKO POJAZDU!
QUAD Jest pojazdem orgowskim i nie można go zdobyć, pojazd w którym jadą orgowie i będzie miał pomarańczową kamizelkę na lusterku bocznym nie można zatrzymać, w pozostałych wypadkach postępujemy na zasadach ogólnych

Zrzuty zaopatrzenia:
Informacje o zrzutach będą podawane w komunikatach sms
Koordynaty będą podawane w sektorach podanych na oficjalnej mapie
Zrzuty mogą być zaminowane (mina dźwiękowa, sygnał zabija wszystkich w promieniu 5m od skrzynki, bądź miny claymore - 3m bądź trafienie odłamkiem) lub/i bronione przez Siły Specjalne
Skrzynie otwieramy w bazie lub jej pobliżu (nie dalej niż najbliższa osłona terenu, tylko w przypadku gdy baza jest atakowana)
W skrzyniach znajdziemy przedmioty ,które możemy wykożystać w grze (taśmy do zatrzymywania pojazdów, bandaże, mapy ect.), jeżeli budżet pozwoli lub gracze wyrażą chęć podniesienia składki (ankieta) w skrzyniach znajdą się przedmioty dodatkowe (napoje, konserwy i inne potrzebne rzeczy w niebezpiecznej strefie, mogące przekonać do współpracy najemników)

Najemnicy
Najemników można przekupić w celu dowiedzenia się wcześniej od innych grup o zrzutach/akcjach oraz w celu dołączenia ich do strony na czas wykonania konkretnego zadania. Przekupić najemników można przedmiotami będącymi w grze lub wniesionymi przez gracza (przedmioty stają się własnością najemnika na stałe bądź wg ustaleń pomiędzy graczami na czas gry)
Najemnicy mówią różnymi językami, może być potrzebny tłumacz, bądź słownik
Na początku gry najemnicy nie są nastawieni przyjaźnie do nikogo, by podejść pod bazę lepiej użyć białej flagi (nie dostarcza organizator) niż się skradać gdyż otwierają ogień z byle powodu
Można zaatakować bazę najemników (całkiem przyzwoita ilość przedmiotów do zdobycia) od startu gry do czasu ewakuacji (najemnicy na 100% odwdzięczą się drużynie, która zaatakuje przy rozpoczęciu ewakuacji, także nie polecałbym tej opcji)

Teren gry
Wyjście po za teren gry jest równoznaczne ze śmiercią przez gwałt mutanta i napromieniowanie
NIE ŚMIECIMY NA TERENIE GRY!

Mapa
Organizator zapewnia po jednej mapie przybitej na respie, więcej trzeba sobie znaleźć, bądź się przygotować
OBOWIĄZUJE JEDNA OFICJALNA MAPA(R)

Sprawy sporne/niewyjaśnione w scenariuszu
Tel do orga (ten z komunikatów SMS) wiążąca jest odpowiedź sms wyjaśniająca sytuację i jej rozwiązanie

Zasady rozgrywki ASG
Mazowieckie Weekend Wariorrs. Nie gramy na bangi! (Chyba, że zbangowany uzna trafienie), ciche zabicie przez dotknięcie ręką bądź lufą karabinu lub atrapą noża, trup ma udać się do respa bez okrzyku!
Przy strzelaniu do i z budynków obowiązuje ogień pojedyńczy
Pamiętajcie o pomarańczowych kamizelkach trupa

Jeżeli coś wymaga doprecyzowania proszę pisać jak najszybciej!

Impreza jest imprezą dobrowolną i niekomercyjną, środki zebrane ze składek idą na organizację imprezy (bądź kolejnych edycji) kosztów terenu, materiałów, paliwa ect, żadnen z organizatorów nie pobiera za nią wynagrodzenia w jakiejkolwiek formie. Każdy z graczy bierze udział w imprezie na własne ryzyko, nie będzie też wnosił żadnych roszczeń wobec organizatora oraz innych graczy za uszkodzenia mienia, kontuzje, urazy powstałe w wyniku udziału w grze czy to na drodze cywilnej czy karnej. Na wszelki wypadek polecamy się ubezpieczyć.

Każdy uczestnik wyraża zgodę na fotografowanie i udostępnianie fotografii

By wziąć udział w rozgrywce należy bezwzględnie zapoznać się z zasadami rozgrywki, regulaminem terenu oraz scenariuszem

W sprawach niewyjaśnionych czy spornych obowiązują w kolejności:
1) Zasady gry, scenariusza imprezy
2) Zasady Mazowieckie Weekend Wariorrs
3) Regulamin Poligonu CRM
4) Kodeks Cywilny/Karny
5) Gdy inne środki zawiodą sprawa zostanie skierowana do właściwego Sądu Rzeczypospolitej

Udział w imprezie równoznaczny jest z akceptacją zasad i regulaminów obowiązujących na terenie gry w czasie rozgrywki.

Zbiórka - 9:00
Odprawa - 9:45
Start rozgrywki - 10:00
Zakończenie - 15:00 (Godzina dłużej niz zwykle!)
Odprawa końcowa/integracja 15:20

Możliwy nocleg dzień wcześniej - 10 zł (30 zł dla osób, które nie zostają sprzątać koszarów)

Nie masz repliki? Sprzętu? Munduru? Nie ma problemu, mamy wypożyczalnię! (Replika-25zł, 1000 kulek-10zł Mundur+kamizelka+replika+1000kulek+okulary-50zł


Zapisujemy sie do strony Gamma
Link do zapisów https://docs.google.com/forms/d/1Ze1NqEK8BBJv5zoL_mi2Y6OrG7qBzzbzRjSrhM6XfpM/viewform?c=0&w=1

1. Burzu
2. Yaro
Awatar użytkownika
Burzu
Członek RB
 
Posty: 1368
Rejestracja: 10 Lut 2012, 15:50
Drużyna: REDBERET

Re: Bitwa w Woli vol3: Przetrwanie

Postprzez Dziadek » 06 Paź 2015, 20:07

1. Burzu
2. Yaro
3. Dziadek
Awatar użytkownika
Dziadek
Członek RB
 
Posty: 170
Rejestracja: 28 Paź 2013, 10:36

Re: Bitwa w Woli vol3: Przetrwanie

Postprzez koszak » 06 Paź 2015, 20:19

1. Burzu
2. Yaro
3. Dziadek
4. Koszak
Awatar użytkownika
koszak
Członek RB
 
Posty: 255
Rejestracja: 04 Maj 2015, 20:05
Miejscowość: warszawa
Drużyna: ZMECH, Sekcja 8

Re: Bitwa w Woli vol3: Przetrwanie

Postprzez Robert » 06 Paź 2015, 20:22

1. Burzu
2. Yaro
3. Dziadek
4. Koszak
5. Rob
Awatar użytkownika
Robert
Rekrut
 
Posty: 28
Rejestracja: 14 Lis 2014, 16:29

Re: Bitwa w Woli vol3: Przetrwanie

Postprzez Burzu » 06 Paź 2015, 20:25

Rob pamietaj, zeby sie z formularza dopisac, bo ta lista co tu jest. Jest tylko dla nas.
Awatar użytkownika
Burzu
Członek RB
 
Posty: 1368
Rejestracja: 10 Lut 2012, 15:50
Drużyna: REDBERET

Re: Bitwa w Woli vol3: Przetrwanie

Postprzez EGON » 07 Paź 2015, 07:56

Re: Bitwa w Woli vol3: Przetrwanie
Postprzez Robert » Wczoraj, 20:22

1. Burzu
2. Yaro
3. Dziadek
4. Koszak
5. Rob
6. EGON
Awatar użytkownika
EGON
 
Posty: 6
Rejestracja: 31 Lip 2015, 12:24

Re: Bitwa w Woli vol3: Przetrwanie

Postprzez grisha0 » 07 Paź 2015, 23:22

czy ktos jedzie z pragi polnoc samochodem (lub przez prage polnoc)?
Awatar użytkownika
grisha0
Członek RB
 
Posty: 967
Rejestracja: 26 Paź 2010, 22:32

Re: Bitwa w Woli vol3: Przetrwanie

Postprzez Burja » 09 Paź 2015, 12:58

Jadę z Ursynowa przez most Siekierkowski - mogę zabrać 2/3 osoby po drodze
Pytanie: czy można przyjechać z synem (13 lat ale 180cm wzrostu + ostrzelany i kumaty) ?
Burja
 
Posty: 4
Rejestracja: 09 Paź 2015, 12:53

Re: Bitwa w Woli vol3: Przetrwanie

Postprzez MrówaCRM » 09 Paź 2015, 13:24

Będziesz musiał wypełnić oświadczenie, po za tym odpowiadasz za niego i w razie przewinienia Twojego lub jego wylatujecie obaj.
Awatar użytkownika
MrówaCRM
 
Posty: 47
Rejestracja: 16 Cze 2014, 10:24
Miejscowość: Siedlce
Drużyna: HUSSARS/CRM/S.K. WIEPR

Re: Bitwa w Woli vol3: Przetrwanie

Postprzez Burja » 10 Paź 2015, 09:42

Jasne
Dzięki !
Burja
 
Posty: 4
Rejestracja: 09 Paź 2015, 12:53

Następna

Wróć do zaproszenia

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości