Pol-Hotel Otwock
LImit Miejsc: 50 (pierwszeństwo zaproszone teamy)
Impreza i po tym after do rana.
Impreza będzie płatna 25zl
FPS (max 350 i tylko singiel, latarka przed strzałem).
Szacowany start godzina 21~22
Udział w imprezie tylko dla osób pełnoletnich
Rząd USA prowadzi tajne padania nad nową bronią biologiczną, która ma pomóc w stworzeniu nowych super żołnierzy. Laboratorium jest pilnie strzeżone przez liczny oddział Marines.
Bronią są zainteresowani terroryści, którzy chcą ją wykraść i wykorzystać do przejęcia kontroli nad krajem.
Coś jednak poszło nie tak i badania wymykają się z pod kontroli.
Laboratorium zostaje opanowane przez grupę zombie….
Opis scenariusza
Etap I
Odział Marines nie może dopuścić do wykradzenia broni biologicznej jednocześnie odpierając inwazję zombie rozprzestrzeniającą się w laboratorium.
Cel terrorystów to zdobycie tej broni i doprowadzenie jej do swojej kryjówki.
Etap II
Rozpoczyna się w momencie gdy terroryści zdobędą broń biologiczną.
Naukowcy będący w szeregach terrorystów mają 30 minut na ustalenie wzoru chemicznego zdobytej broni. Terroryści muszą chronić własnej bazy.
Marines muszą przed upływem czasu odzyskać wirusa.
Rozgrywka kończy się po upływie 30 minut od rozpoczęcia II etapu.
Medycy.
Każda z drużyn wyznacza dwóch medyków. Trafiony zawodnik czeka na przybycie medyka max 5 min.
Po upływie 5 min kontynuuje rozgrywkę jako zombie.
Medyk leczy trafionego poprzez podanie 0,5l butelki wody (nie wódy) J
Każdy z medyków może posiadać przy sobie 3 butelki wody – po ich wykorzystaniu musi wrócić i uzupełnić zapasy.
Liczba butelek będzie ograniczona
Trafiony medyk udaje się automatycznie na respa.
Medycy są odporni na wirusa – nie mogą stać się zombie.
Zombie.
Każdy „ugryziony” przez zombie, który nie zostanie uleczony w ciągu 5 minut wciela się w ich szeregi.
Trafiony zombie (strzały tylko w nogi) zostaje zatrzymany na 1min. Zawodnik, który trafił zombiaka MUSI się od niego oddalić bezpośrednio po trafieniu. NIE dopuszczamy sytuacji, w której zombie będzie „katowany” co 1min.
W rozgrywce bierze udział dodatkowo Żołnierz X – owoc nieudanych badań. Jest on podobnie jak zombie nieśmiertelny natomiast trafiony zatrzymuje się tylko na 30 sek.
Zawodnik „ugryziony” przez niego nie ma możliwości wyleczenia – staje się „instant” zombie.
Piro nie gra, wymagana czerwona lampka - oznaczenie trupa