Strona 1 z 1

Regulamin strzelanek Redberet

PostWysłany: 07 Wrz 2011, 22:43
przez burak
Zasady Strzelań RB:

1. Zapisy na strzelanki:
1.1. Uczestnikiem strzelanki może być wyłącznie osoba zaproszona przez organizatora. Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem, musisz:
- zarejestrować się na forum, w profilu użytkownika wstawić zdjęcie na którym można jednoznacznie Ciebie zidentyfikować, bez maski, przywitaj się w temacie http://forum.redberetairsoft.com/viewtopic.php?f=11&t=41
- osobiście dopisać się do listy
1.2. Zapisy typu Ja +10 osób są niedopuszczalne. Należy wymienić nicki wszystkich uczestników. Zapisujący bierze jednocześnie odpowiedzialność za ich zachowanie.
1.3. Zapisy typu "Ja na 50%" są niedopuszczalne, organizator chce wiedzieć ile osób będzie.
1.4. Nie zastosowanie się do któregokolwiek z punktów regulaminu może oznaczać wyproszenie ze strzelanki i wpisanie na publiczną listę banów

2. Ogólne:
2.1. Korzystanie z zasady PIF-PAF nie działa.
2.2. 'Silent Kill' może mieć miejsce tylko jeśli atakujący dysponuje atrapą broni białej.
2.3. Dozwolone są tylko magazynki MID-CAP lub o mniejszej pojemności, ale:
2.4. magazynki o wysokiej pojemności (drumy, boxy, hi-capy) mogą być używane wyłącznie w replikach karabinów wsparcia (RKMy: LKM, PKM, RPK, M249, M60). Dozwolona ilość takich replik to 1 na 10 osób na stronę w rozgrywce, przy czym tylko jedna replika może przypadać na drużynę - unikamy sytuacji, w której 3 karabiny wsparcia okopują się w jednym miejscu.
UWAGA :midy dotyczą tylko RB i rekrutów z pominięciem gości i osób nie będących RB.
2.5. Będąc w ukryciu nie strzelamy przez szpary i otwory, przez które nie przejdzie głowa w hełmie, nie wystawiamy samego karabinu "zza węgła".
2.6. Korzystamy wyłącznie z replik ASG. Repliki typu RAM nie zostaną nigdy dopuszczone do rozgrywki.
2.7. Repliki chronujemy na żądanie organizatora strzelanki.
2.8. Uczestnik jest zobowiązany do przekazania repliki na chronowanie na każdą prośbę organizatora.

3. Moc replik:
3.1. Boisz się o zęby? Noś maskę!
3.2. Strzelamy kompozytowymi kulkami kalibru 6mm, niedozwolone są kulki szklane, metalowe i metalizowane. Dozwolone wartości fps są mierzone na kulkach o wadze 0.2g
2.3. Scenariusze CQB grane są wyłącznie przy użyciu replik o mocy:
- nie przekraczającej 400 fps, w trybie ognia pojedynczego,
- poniżej 350 fps dozwolony jest tryb full auto.
3.4. Inne scenariusze:
- repliki powyżej 500fps - strzelają wyłącznie na singlu,
- repliki powyżej 600fps nie mogą brać udziału w rozgrywce.

4. Wiek:
4.1. Kryteria wiekowe uczestników strzelanek Redberet muszą spełniać wymogi "Prawa ASG" opisanego na portalu WMASG, czyli:
W spotkaniach, walkach i imprezach airsoft mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
W przypadkach szczególnych, w spotkaniach, walkach i imprezach airsoft mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 16 lat i posiadają pisemną zgodę rodziców / opiekunów, według ustalonego wzoru.
4.2. Dodatkowo: dopuszcza się uczestnictwo młodszych osób, pod warunkiem, że w strzelance czynny udział będzie brał opiekun.

5. Kwestie bezpieczeństwa:
5.1. Uczestnicy mają obowiązek posiadania pomarańczowej kamizelki do oznaczania statusu "trup".
5.2. Od momentu wejścia na teren gry nie wolno zdejmować ochrony oczu. Zasada obowiązuje na całym terenie in-game, a także na respie.
5.3. Jeśli osoba nie uczestniczy z jakiegokolwiek powodu w rozgrywce (trup, resp itp.), zabrania się używania replik (powoduje dezorientację osób grających).
5.4. Na respie nie strzelamy i nosimy kamizelkę oraz okulary.


6. Pirotechnika:
6.1. Zezwalamy na używanie pirotechniki jeśli okolica jest odległa od dzielnic mieszkalnych i scenariusz na to pozwala.
6.2. Użycie granatu musi być poprzedzone okrzykiem "granat".
6.3. Używanie granatów dymnych w pomieszczeniach o słabej wentylacji lub jej braku jest zakazane.
6.4. Gracz jest uznawany za trafiony granatem jeśli znajduje się w odległości 5m lub mniejszej od miejsca wybuchu. Przed trafieniem chroni jedynie pełna osłona - np. gruby pień drzewa, murowana ściana
6.5. Petarda to nie granat.

Wszystko nieujęte powyżej reguluje prawo ASG - http://wmasg.pl/pl/articles/show/315?hi ... =prawo+asg oraz zdrowy rozsądek

Re: Regulamin strzelanek Redberet

PostWysłany: 07 Sty 2013, 11:46
przez burak
Aktualizacja regulaminu strzelanek. Związana jest z dostosowaniem go do realnie panujących zasad:


Streszczenie dla leni:
- rzut granatem lub poprzedzamy głośnym i wyraźnym okrzykiem "GRANAT!". Granat odłamkowy ma zasięg 5m i chroni przed nim jedynie pełna osłona,
- same petardy nie są uznawane za granaty,
- używamy magazynków typu MID-CAP lub o mniejszej pojemności

1.3. Dozwolone są tylko magazynki MID-CAP lub o mniejszej pojemności,
1.4. Będąc w ukryciu nie strzelamy przez szpary i otwory, przez które nie przejdzie głowa w hełmie, nie wystawiamy samego karabinu "zza węgła".

2. Moc replik:
2. Boisz się o zęby? Noś maskę!
2.4. Właściciele replik powyżej 600fps mogą powiesić klamkę na ścianie i przyjechać z kanapkami. Nie chcemy strzelać się z psycholami - proszę uszanuj to.

5.4. Gracz jest uznawany za trafiony granatem jeśli znajduje się w odległości 5m od miejsca wybuchu. Przed trafieniem chroni jedynie pełna osłona - np. gruby pień drzewa, murowana ściana
5.5. Petarda to nie granat.

Re: Regulamin strzelanek Redberet

PostWysłany: 19 Mar 2013, 09:18
przez burak
Aktualizacja regulaminu 2013-03-19

Zmiany w regulaminie są zaznaczone na czerwono.

1. Zapisy na strzelanki:
1.1. Uczestnikiem strzelanki może być wyłącznie osoba zaproszona przez organizatora. Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem, musisz:
- zarejestrować się na forum, w profilu użytkownika wstawić zdjęcie na którym można jednoznacznie Ciebie zidentyfikować, bez maski, przywitaj się w temacie viewtopic.php?f=11&t=41
- osobiście dopisać się do listy
1.2. Zapisy typu Ja +10 osób są niedopuszczalne. Należy wymienić nicki wszystkich uczestników. Zapisujący bierze jednocześnie odpowiedzialność za ich zachowanie.

1.3. Zapisy typu "Ja na 50%" są niedopuszczalne, organizator chce wiedzieć ile osób będzie.
1.4. Nie zastosowanie się do któregokolwiek z punktów regulaminu może oznaczać wyproszenie ze strzelanki i wpisanie na publiczną listę banów

2. Ogólne:
2.1. Korzystanie z zasady PIF-PAF jest dobrowolne, ale "ofiara" musi uznać zasadę jeśli została pif-pafnięta od tyłu lub jest zaskoczona, działa z niewielkiej odległości. Nigdy nie działa na grupy przeciwników,
2.2. Dozwolone są tylko magazynki MID-CAP lub o mniejszej pojemności, ale:
2.3. magazynki o wysokiej pojemności (drumy, boxy, hi-capy) mogą być używane wyłącznie w replikach karabinów wsparcia (RKMy: PKM, RPK, M249, M60). Dozwolona ilość takich replik to 1 na 10 osób na stronę w rozgrywce, przy czym tylko jedna replika może przypadać na drużynę - unikamy sytuacji, w której 3 karabiny wsparcia okopują się w jednym miejscu.

2.4. Będąc w ukryciu nie strzelamy przez szpary i otwory, przez które nie przejdzie głowa w hełmie, nie wystawiamy samego karabinu "zza węgła".
2.5. Korzystamy wyłącznie z replik ASG. Repliki typu RAM i inne nie zostaną nigdy dopuszczone do rozgrywki.
2.6. Repliki chronujemy na żądanie organizatora strzelanki.
2.7. Uczestnik jest zobowiązany do przekazania repliki na chronowanie na prośbę organizatora.


3. Moc replik:
3.1. Boisz się o zęby? Noś maskę!
3.2. Strzelamy kompozytowymi kulkami kalibru 6mm, niedozwolone są kulki szklane, metalowe i metalizowane. Dozwolone wartości fps są mierzone na kulkach o wadze 0.2g
2.3. Scenariusze CQB grane są wyłącznie przy użyciu replik o mocy:
- nie przekraczającej 400 fps, w trybie ognia pojedynczego,
- poniżej 350 fps dozwolony jest tryb full auto.
3.4. Inne scenariusze:
- repliki powyżej 500fps - strzelają wyłącznie na singlu,
- repliki powyżej 600fps nie mogą brać udziału w rozgrywce.


4. Wiek:
4.1. Kryteria wiekowe uczestników strzelanek Redberet muszą spełniać wymogi "Prawa ASG" opisanego na portalu WMASG, czyli:
W spotkaniach, walkach i imprezach airsoft mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
W przypadkach szczególnych, w spotkaniach, walkach i imprezach airsoft mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 16 lat i posiadają pisemną zgodę rodziców / opiekunów, według ustalonego wzoru.
4.2. Dodatkowo: dopuszcza się uczestnictwo młodszych osób, pod warunkiem, że w strzelance czynny udział będzie brał opiekun.

5. Kwestie bezpieczeństwa:
5.1. Uczestnicy mają obowiązek posiadania pomarańczowej kamizelki do oznaczania statusu "trup"
5.2. Od momentu wejścia na teren gry nie wolno zdejmować ochrony oczu. Zasada obowiązuje także na respie.
5.3. Jeśli osoba nie uczestniczy z jakiegokolwiek powodu w rozgrywce (trup, resp itp.), zabrania się używania replik (powoduje dezorientację osób grających)

6. Pirotechnika:
6.1. Zezwalamy na używanie pirotechniki jeśli okolica jest odległa od dzielnic mieszkalnych i scenariusz na to pozwala
6.2. Użycie granatu musi być poprzedzone okrzykiem "granat"
6.3. Używanie granatów dymnych w pomieszczeniach jest zakazane
6.4. Gracz jest uznawany za trafiony granatem jeśli znajduje się w odległości 5m od miejsca wybuchu. Przed trafieniem chroni jedynie pełna osłona - np. gruby pień drzewa, murowana ściana
6.5. Petarda to nie granat.

Wszystko nieujęte powyżej reguluje prawo ASG - http://wmasg.pl/pl/articles/show/315?hi ... =prawo+asg oraz zdrowy rozsądek

Re: Regulamin strzelanek Redberet

PostWysłany: 30 Mar 2016, 20:10
przez hamster52
Aktualizacja regulaminu strzelanek RB